Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending in NL & BE boven de €200
Gratis verzending in NL & BE boven de €200

Verzendbeleid

Verzendbeleid

Bij woonsupply.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze geliefde meubels kunnen gaan genieten. Het is dan ook onze zorg om de producten zo snel en efficiënt mogelijk naar onze klanten te transporteren. 


HOE LANG DUURT DE LEVERING?

De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:


1) Verwerkingstijd (1 werkdag)


Bestelbevestiging

Aanpassingen

Kwaliteitscontrole

Verpakking

2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 1-3 werkdagen):


De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.


Totale verwachte bezorgtijd (schatting):


Nederland 2-3 Werkdagen* (standaard verzending)

België 5-7 Werkdagen* (standaard verzending)


* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.

Uiterlijk besteltijdstip 21:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) ma – vr


WAT KOST DE VERZENDING

Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland bij een bestelwaarden van €250. Bij producten onder de €250 worden €9.95 verzendkostene in rekening gebracht voor kleine producten. Bij producten van een groter formaat zullen €19.95 kosten in rekening worden gebracht. 

België: Voor onze klanten uit belgië wordt er momenteel wel verzendkosten gerekend, dit heeft te maken met dat het logistiek een stuk duurder is om producten te verzenden naar België. Hieronder vind je de prijzen voor België:

€10.00 - Maximaal 2 kg of 80 x 50 x 35 cm 

€15.00 - Maximaal 5 kg of 80 x 50 x 35 cm

€20.00 - Maximaal 10 kg of 80 x 50 x 35 cm

€25.00 - Maximaal 20 kg of 80 x 50 x 35 cm

€30.00 - 20kg of meer. 


WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail. Indien je een groot pakket besteld, zal onze transporteur persoonlijk contact met u opnemen per mail of sms om de bestelling te bezorgen. 

Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende delen verzonden worden. Wij doen onze uiterste best om dit te beperken, en om ervoor te zorgen dat alles in 1 zending wordt verstuurd, maar kunnen dit niet garanderen. 

Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je nieuwe meubels! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan onze retourpagina via de volgende pagina.


KLIK HIER VOOR ONZE RETOURVOORWAARDEN!

 

 

Defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuw product en kunnen we helaas geen terugbetaling betalen. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.


Verloren pakket?

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalingsbeleid.


Terugbetaling- en retourbeleid:

Invoerrechten In sommige gevallen van onze pakketten zal de douane en controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben we er helaas geen invloed op. 


Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor:

Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Woonsupply de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting ons warehouse en zijn wil gerechtigd om de verzendkosten van dit pakket in te houden. Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

Voor producten die verstuurd zijn met onze eigen transporteur, zullen wij een eenmalige leverpoging doen. Wij zullen de klant van te voren informeren wanneer wij langs komen, zodat de klant hier altijd van op de hoogte is. Indien onze leverancier niemand thuis treft, zijn wij gerechtigd de verzendkosten in te houden omdat deze kosten zijn gemaakt voor het leveren van dit product. 

 

WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?

In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1 werkdag nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld. 

Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail: info@woonsupply.nl Telefoonnummer: +31624360831 

CONTACTGEGEVENS:

E-mailadres: info@woonsupply.nl

Telefoonnummer: +31624360831

Fysieke adres: Jan Nieuwenhuyzenlaan 2c, 1141HV, Monnickendam, Nederland.

Of bekijk onze contactpagina

of bekijk onze FAQ-Pagina: Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Verzending:

Hoelang is de levertijd?

Nederland 2-3 Werkdagen* (standaard verzending)

België 5-7 Werkdagen* (standaard verzending)

Moet ik betalen voor de verzending?

Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland bij een bestelwaarden van €200. Bij kleine producten onder de €200 wordt €9.95 verzendkosten in rekening gebracht. Bij producten van een groter formaat zullen €19.95 kosten in rekening worden gebracht. 

België: Voor onze klanten uit België wordt er momenteel wel verzendkosten gerekend, dit heeft te maken met dat het logistiek een stuk duurder is om producten te verzenden naar België. Hieronder vind je de prijzen voor België:

€10.00 - Maximaal 2 kg of 80 x 50 x 35 cm 

€15.00 - Maximaal 5 kg of 80 x 50 x 35 cm

€20.00 - Maximaal 10 kg of 80 x 50 x 35 cm

€25.00 - Maximaal 20 kg of 80 x 50 x 35 cm

€30.00 - 20kg of meer. 

Wat als ik niet thuis ben?

Onze in-house leverancier voor grote producten neemt contact met je op zodat jij weet wanneer wij bij je langs komen. Indien wij niemand thuis treffen, zij wij genoodzaakt €30 in rekening te brengen omdat wij wel kosten hebben gemaakt om het product te leveren. Er zal een nieuwe afspraak worden ingepland.

Ik heb het verkeerde leveradres ingevoerd, wat moet ik doen?

We maken allemaal wel eens een foutje :). Je kunt contact met ons opnemen via info@woonsupply.nl of ons bellen op +31624360831 dan passen wij dit voor je aan.

Biedt WoonSupply internationale verzending aan?

Nee, we accepteren voor nu alleen bestellingen van Nederland en België. Wil je toch iets naar een ander land versturen, kan je contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen de status van je order achterhalen en je verder assisteren.

Retourneren

Hoe kan ik een product retoureren?

Je kunt een artikel retourneren door contact met ons op te nemen en ons het ingevulde retourformulier door te sturen.

Wat is het retourbeleid van de online winkel?

Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Nee het retourneren is bij WoonSupply geheel gratis. Voor grote producten, zullen wij een afspraak met u maken om het product kosteloos bij u op te halen.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Bij WoonSupply doen we hier niet moeilijk over! Zodra de wij het geretourneerde product in goede status hebben ontvangen staat het geld binnen 5 werkdagen weer op uw rekening.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert de online winkel?

We accepteren betalingen via Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, UnionPay. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Raadpleeg ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja dit is geen probleem. Neem even contact op met info@woonsupply.nl met de vraag voor een factuur en geef hier bij ook gelijk alle benodigde gegevens voor een factuur, dan krijg je de factuur binnen 72 uur opgestuurd.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen. Eventuele kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

Hoe kan ik een eventuele betalingsfout corrigeren?

Als je een betalingsfout hebt gemaakt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen per mail via info@woonsupply.nl of per telefoon of whatsapp via +31624360831

Biedt de online winkel cadeaubonnen aan?

Ja dit is mogelijk, deze kan je vinden in onze webshop onder het kopje "extra links" > "cadeaubonnen".

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel mee. We zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden.

Zijn er kortingen beschikbaar voor trouwe klanten?

Ja, we hebben een loyaliteitsprogramma waarmee trouwe klanten kunnen profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief onder op de pagina. Buiten dit programma en de algemene kortingen in onze webshop, worden er geen losse kortingscodes gegeven omdat wij zelf werken met kleine marges om de beste prijs aan te kunnen bieden.